Degut a que les entrades del Campament de Carters reials és van exhaurir en menys de 2 hores.
Us recordem que si finalment, no podeu assistir a l’esdeveniment, us doneu de baixa seguint les instruccions que podreu llegir a continuació, per tal que una altra familia en pugui fer ús.
Us adjuntem informació al respecte:
1. Les entrades són per unitat familiar no per persona. Cada unitat por estar formada de 2 a 6 persones.
2. Hi ha un límit d’ 1 entrada per unitat familiar, o sigui que no es poden comprar entrades per a dues sessions o franges.
3. Si es vol canviar d’hora, es pot cancel•lar l’entrada però cal que s’assegurin abans, que tenen disponibilitat d’entrada en una altres sessió o franja. Per tal de canviar d’hora, els recomanem primer fer la reserva de la nova entrada i per finalitzar, cancel.lar la que finalment no utilitzaran.
4. Com cancel•lar les meves entrades
5. Per a qualsevol dubte o consulta contactar amb cultura@castelldefels.org