Castanyada 2019
Data: Dijous 31 d’octubre de 2019
Lloc: Plaça Neus Català davant de la Biblioteca Fernàndez Jurado
La Castanyada és una festa popular catalana que té el seu origen en una vella tradició pagana, que se celebrava a tota Europa, en la qual es festejava la fi del bon temps i el record dels avantpassats, en memòria dels quals les famílies es reunien al voltant de la taula per menjar els fruits típics de la tardor (castanyes, moniatos, carabasses, etc.), així com dolços (fruita confitada i panellets).
Programa
Dijous 31 d’octubre
18 h. Espectacle Castanyada… festa sonada a càrrec de Carles Cuberes, guitarra, acordió i caixa de ritmes; A partir de 4 anys, públic familiar. Tots els infants que visitin la biblioteca disfressats de castanyer/a tindran un obsequi (fins a finalitzar-ne les existències).
A partir de les 19 hores i fins a l’acabament de la festa, repartiment de castanyes, moniatos i mistela, a càrrec de l’Agrupació de Pirates Sardiners i Trabucaires de Castelldefels a la plaça Neus Català (Biblioteca Fernàndez Jurado).